דלג אל איזור התוכן

מקשי קיצור

ניהול מגדלי משרדים ומתחמים מרובי שימושים

ניהול  מערך השירותים הכולל במגדלי המשרדים והמתחמים המורכבים מרובי השימושים, מתבצע במסגרת חטיבת ניהול הנכסים מקבוצת נכסי אריאל. 
נכסי אריאל  כתבה והטמיעה את תורת ניהול מערך השירותים הכולל במגדלי המשרדים החל משנת  1991. עובדה זו מקנה לחברה יתרון משמעותי ומהותי ביכולת הבחירה וההתאמה של דרך הניהול הנבחרת והמיטבית בראיית הלקוח.

ההצלחה לאורך זמן הינה פועל יוצא של למעלה מ - 25 שנות נסיון, מקצוענות, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות וניהול הידע, שימורו והטמעתו באופן מושכל.

גמישות ופתיחות לצרכי הלקוחות, אפשרו להנהלת  נכסי אריאל  לגבש  ולהוביל את השינויים בתפיסות הניהול משך עשרות בשנים.
נכסי אריאל מנהלת למעלה מ-100 מגדלי משרדים ,פרויקטים מורכבים ומתחמים מסוגים שונים ונחשבת כמובילה בתחומה.

נכסי אריאל, ערך מוסף  תחת קורת גג אחת  בניהול  מגדלי משרדים
  • אחריות כוללת  של מטה חברה מקצועי
  • ניהול תכנית בטיחות סדורה להפחתת סיכונים אפשריים .
  • מערכות מידע מתקדמות המאפשרות זמינות נתונים בכל רגע נתון.
  • ניהול מערך הדרכה למנהל הבית והצוות בבניין.
  • ניהול כספים ובקרה תקציבית בזמן אמת.
  • שירותי הנדסה .
  • ניהול מערך ביטוחים.
  • ניהול קשרים עם הרשויות המוניציפליות .
  • ניהול  מערך משפטי.
  • ניהול מוקד חירום 24/7
  • ריכוז מידע חיוני וחידושים רלוונטיים עבור הלקוחות, לרבות בתחום המשפטי, המוניציפאלי, ביטוחי ועוד. 
 
 
 סל שירותי הניהול וההפעלה במגדל המשרדים
חטיבת ניהול הנכסים מעמידה לטובת הדירים ו/או בעלי הנכסים ניהול מערך שירותים כולל בארבעה תחומים עיקריים:
  • שירותים לדיירים לרבות: שירותים אופציונאליים לדיירים, ניהול שגרת החיים במגדל, ניהול מערך הניקיון\ יישום תכנית הביטחון והבטיחות, ייצוג מול רשויות, כתובת לכל דבר ועניין, הפעלת מוקד שירות לקוחות, ניהול אירועי חרום ועוד.
  • אחזקת מערכות ומבנה לרבות: קביעת שיטות התחזוקה, הכנת תכנית אחזקה מונעת, ניהול ספקי השירות, ניהול מקרים ותגובות.
  • תפעול כלכלי לרבות: בניית תקציב הפעילות, ניהול כספים, בקרת תקציב בזמן אמת, ניהול  מכרזים, משאים ומתנים ועוד.
  • שירותי ניהול מסחרי ליזמי נדל"ן לרבות: סיוע לבעלים בשיווק שטחים, איתור לקוחות על בסיס מאגרי מידע ממוחשבים של הקבוצה.